close

係FACEBOOK COPY番過黎:-)

今年生日真係大快樂呀, 多左人同左自己慶祝, 多左禮物收, 不過呢D都唔係重點, 最最最令我開心ge係, 我知道多左人將我擺係佢地心入面。

多謝audrey同yona。(雖然佢地睇唔到…XDDD)
Audrey係一個法國人, yona係一個英國人。
同佢地係網上識, 直到之後出黎見面幾次, 做下language exchange,
傾下閒計, 幾乎每次都傾5個鐘以上…每次都好開心!!
11月尾到呢個月頭都勁忙, 佢地叫我去玩都去唔到,
22號果晚一齊食晚飯, 勁笑, 超開心
我買左x’mas present比佢地, 估唔到佢地都有買比我…
係一隻teddy bear同一張咭。我最中意係張咭,
入面夾左幾張我同佢地ge相, 都係我地見面時佢地偷拍的…XDDDD
雖然我本身既唔特別中意毛公仔, 又唔中意影相,
但我真心覺得勁SWEET…. 大家只係見過幾次, 佢地都出黎做左幾年野,
估唔到真係會將我呢個英文麻麻ge妹妹仔擺係心入面…好開心!!

中同個個都勁忙, 但係都冇唔記得我
Lilian12月13日就話同我食生日飯,
可惜因為我第2日要考modernism推左,
等你係LA番黎我地先食餐好ge!!
Moon粒聲唔出就飛左去唔知海南定北京,
不過我都明ge, 所以你番黎要好好補償我!!!
Anna同irene, 多謝你地ge生日驚喜。
我成日覺得你地係最唔會玩surprise ge人,
我真係睇錯晒啦今次…XDDDD
個生日蛋糕super super sweet!!!!!!多謝呀!!!!

今年係英文系都多左朋友, 又係好開心

同grace & carly一樣咁friend, 依然係咩都講…
好多野真係在心中, 唔知點形容…
勁多謝你地成日係我身邊, 忍我d mean野…XDDD
I LOVE YOU TWO!!

Ollie 今個sem trans左去translate, 雖然冇得一齊上堂,
但幾乎每個tue都會一齊食lunch… 雖然大家都唔係勁多野講ge人,
但其實每次見都好開心…話時話, 今個sem好似都未試過一齊assembly喎@@
收到你長長ge sms真係好感動呀…i love you arrrr!!>_<
你一D都唔DIFFICULT呀, 睇在你咁靚ge份上, 我會原諒你的!哈哈
27號果餐你會唔會到呀???

Rainkie同jac,
今個sem因為ceng/一齊走melissa d lectures而熟左好多,
我地仲有roman study group, 真係勁好!!
下個sem一齊take Melissa, 再一齊走晒佢…XDDDDDD
THANKS FOR BEING SO NICE TO ME AHHHHH!!

今個SEM再同Yvonne一齊take MKT,
好彩同你一齊一組先唔會寂寞呀!!
但係我又好衰咁成日mean你,
如果我講錯野, 你要講番比我聽呀!
Thanks for being sooooo patient with me
我地仲有澳洲牛奶公司同荃灣pizza之約!!! Don’t forget~~~^3^

100個多謝maggie之前對我ge告白,
我一直都覺得你好好好好, 想同你再進一步XDDDDDD
所以果晚你同我講ge野, 真係令我10級開心!!>w<
不過我地唔係成日見, 所以之後冇點再真情剖白:-(
我地要再多d一齊玩ahhhhhh~~luv ya***

多謝betty成日比我mean…another victim of my mean-ness…XDD
你都係一個好好ge好人, 希望我地以後多d一齊玩啦

**多謝所有同我講hapi b-day ge英文系同學!!

另外, 前同房, 多謝你記得我生日…XDDDD
But as I said la, I expect something more lor~ 快d約出黎啦…
之前成日都turn down我…=_____=”
唔好成日掛住拍拖啦, 前同房我都好重要架!!!

仲有, 好開心識到venus ahhhh…
好有緣咁今個sem mgt同mkt都一齊讀!!
我好欣賞你做project勁有efficiency同埋直率ge性格!!XDDD
我地就黎會再見!! Looking forward to our dinner~~

****

我記得我同ollie傾過朋友呢個話題,
我話我覺得我身邊冇一d隨便敷衍我ge人, 全部都係好人
Ollie話同我性格有關, 因為我對人直率地mean, 忍到我ge就會繼續留係我身邊。
聽到其實好感動, 我要多謝身邊咁多忍我, 包容我, 對我好好ge好人。
Thank you and I love you ALLLLLLLLLLLLLLL!!!!

Wish u all have a WONDERFUL Christmas!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ting2312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()