close

其實, 我有時覺得, 係唔係自己太蠢? 定係我同人地ge價值觀真係咁唔同?

補習, 人地收$150一粒鐘, 我最多果個都係收$130…

唔係話自己收得低, 但係點解d人可以收得咁高?

乜原來我地補習真係出左咁多effort架咩? 原來我地ge knowledge係值咁多錢架?

番intern, 個個人第一句就問:「幾錢?」

下, 原來錢真係咁重要架? 好pay就當然好, 但我以為拎experience先係最重要喎

我仲以為冇經驗, bargaining power會少左tim!

究竟係因為我唔夠好所以d人唔出咁多錢, 定係d人overestimate左自己ge value呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ting2312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()